تبریک به آقای دکتر سعید عبادالهی

 | تاریخ ارسال: 1399/12/20 | 
تقدیر از ۲ مدیر دانشگاه به دلیل برگزاری دومین مسابقه پوستر کارآموزی برتر دانشگاه
در آخرین جلسه شورای پژوهشی سال ۹۹ دانشگاه که دیروز به صورت مجازی برگزار گردید از ۲ مدیر به دلیل برگزاری «دومین مسابقه پوستر کارآموزی برتر دانشگاه» تقدیر به عمل آمد.
در این جلسه به ترتیب از آقایان دکتـر سعید عبادالهی مدیـر ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی برق و دکتر مجید حسین زاده مدیر کارآموزی دانشکده مهندسی عمران به خاطر برنامه ریزی و برگزاری خوب «دومین مسابقه پوستر کارآموزی برتر دانشگاه» با اهدا لوح تقدیر با امضاء رئیس محترم دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است در دومین مسابقه پوستر کارآموزی برتر دانشگاه جمعا ۱۱۱ پوستر توسط دانشجویان ارائه گردید که از این تعداد ۵۰ پوستر مربوط به دانشکده مهندسی برق و ۳۲ پوستر مربوط به دانشکده مهندسی عمران می شد. نکته دیگر این که در مراسم «جشن تقدیر از دانشجویان ممتاز آموزشی، پژوهشی دانشگاه» امسال از ۳ پوستر برتر دانشگاه با اهداء لوح و هدیه کمک آموزشی شرکت هیرمند تقدیر به عمل آمد.
در متن لوح تقدیر اهدایی به ۲ مدیر دانشگاه آمده است: از آنجایی که برگزاری هرچه مطلوب تر کارآموزی موجب افزایش مهارت تخصصی و تعمیق دید کاربردی دانشجویان گردیده، همین طور موجب آشنایی آنان با مسائل کاری و تقویت و تحکیم روابط دانشگاه و صنعت و گسترش واحدهای تحقیق و توسعه در صنایع خواهد بود، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از تلاش خالصانه جنابعالی در امر «برگزاری دومین مسابقه پوستر کارآموزی برتر دانشگاه» در دی ماه سال ۹۹ اعلام می دارم. امید است با اتکا به ایزدمنان و استمرار حرکت در مسیر اعتلای کارآموزی، شاهد دانشجویانی کارآمد وخلاق و در نتیجه رشد و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامی در زمینه علم و فناوری باشیم. ”
واحد دانشجویی و دانش آموختگان-دفتر همکاری های علمی،صنعتی و فناوری ”

دفعات مشاهده: 1758 بار   |   دفعات چاپ: 231 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر